גיל שנתיים הנורא

כמעט ואין הורה שלא מרגיש את השינוי שחל בילד שלו באיזור גיל שנתיים. בדר"כ, עד אז, הילד הולך אחרינו בקלות, נשמע לנו, משתף פעולה. קל לנו להתנהל איתו ולהשפיע עליו. ואז..הכל משתנה. מילד חייכן שרוצה ללכת אחרינו, הוא מתנגד ומוחה כמעט על כל דבר. הוא מתעקש ורוצה שהכל יקרה בדרך שלו. הוא לא רוצה להתקלח, להחליף חיתול, לשבת שמושב הבטיחות.. בעצם הוא לא רוצה כלום. אלא אם הוא החליט 🙂 זה שלב מאד מאתגר לנו ההורים, שמרגישים שהילד לוחץ לנו על כל הכפתורים. וגם לא פשוט עבורם.. כי הרבה פעמים התגובה שלנו להתנהגות שלהם, מבהילה אותם.

אז הכנו לכם סרטון בו אנחנו מסבירות למה הם בכזו התנגדות? מה זה משרת מבחינה התפתחותית? ואיך להתמודד עם זה, עד שהם יבשילו ויגדלו, בלי לפגוע במערכת היחסים.

אהבתם את המאמר? שתפו.

שווה לקרוא גם את זה:

למה איומים ועונשים יוצרים נזק לילד לטווח הארוך?

איך בוחרים היכן ללמוד הדרכת הורים?

איך להקל על ילדים במעברים בעזרת פעולה אחת פשוטה

הורות לא חייבת להיות מאבק מתמיד.

הצטרפי ל"קורס יסודות להורים" וגלי איך לבנות קשר קרוב, בטוח ורגוע עם הילדים שלך - מתוך הבנה עמוקה של הגישה ההיקשרותית.